środa, 9 marca 2011

przed-wiośnie

1. Po wikendowej reaktywacji rowerów nad Rusałką zmieniłam dziś również środek transportu na zajęcia na dwa koła. Po wieczornych obserwacjach stwierdzam, że nie schudłam, tylko mnie nogi bolą.
2. Mimo życia na skraju nędzy jestem całkiem zadowolona, poza tym być może zacznę nową pracę, a mianowicie PRZYSZYWANIE GUZIKÓW!
3. Poza tym czytam, oglądam filmy i cieszę się, że mam już sesję zimową za sobą. Jak już wielokrotnie nadmieniałam, jestem za stara na studia.
4. Z koncepcji na przyszłość żadna nie jest zbyt wyraźna ani przekonująca, choć zostanie bogatą dziedziczką albo nauczycielką języka polskiego jako obcego wchodzi w grę.

c.d. może n.

4 komentarze:

  1. Zdecydowanie bardziej opłaca się zostać bogatą dziedziczką niż nauczycielką j. polskiego Obcego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nauczycielka języka polskiego czeka na obiecane materiały bibliograficzno - językoznawcze.Pilne. Bardzo pilne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli jednak nie zostaniesz prządką, tylko guzikoprzyszywaczką? Też dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. z tymi guzikami to troche tak jak ja, zasadniczo - szwam /zasadniczo/, w rękach zasadniczo...

    OdpowiedzUsuń