środa, 6 kwietnia 2011

...

9 komentarzy:

  1. OooooooohahahahahahaaaaaaaaaaooooooooooohahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaoooooooooooooooooooooooooooohahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhahaaaaaaaOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!JUŻ NIE MOGĘ...

    OdpowiedzUsuń
  2. to ta słynna wredna kicia z jutuba i jej człowiek?

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ nie, to tylko słynna kicie z internetu i jakiś miły pan.

    OdpowiedzUsuń
  4. O święta naiwności! A ja myślałam, że to Maganuna taka zdolna i wyprodukowała wraz z Alergią owe harce...

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety. wyjszłam z założenia, że nikt mnie nie pomyli z panem na zdjęciu. sprobuję też ccoś takiego zrobić. na razie od wczoraj oglądam to zdjęcie i mnie rozwesela.

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, Sparta <3
    http://www.youtube.com/watch?v=lDcqjVRGm1Q

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie mogę na tego kota patrzeć...

    OdpowiedzUsuń