niedziela, 10 czerwca 2012

Ogony jaszczurek

Większość z nas zna powszechnie panujące przekonanie, że w sesji człowiek robi wszystko, żeby się nie uczyć. Tak bywa. Sama tego doświadczam - nie zagłębiając się w szczegóły typu "dlaczego jeszcze studiuję", zaznaczając zaś, że bardzo to lubię. Właściwie to mam huśtawkę nastrojów. Raz czytam o islamie i nie mogę się oderwać, dziś natomiast złapałam się na tym, że zamiast tego czytam "Archipelag GUŁag" i nie mogę się oderwać, prawdopodobnie także dlatego, że nie muszę go czytać.

Wczoraj podczas pisania wstałam i zaczęłam kompulsywnie myć lodówkę, aż S. się zaniepokoił. Potem umyłam wszystkie powierzchnie płaskie w kuchni, aż zaniepokoiłam się sama. Odwiesiłam ścierkę i wróciłam do pracy, ale po domu i tak widać, że jest sesja.

Będzie mi tego kiedyś brakowało, jak już skończę resztki studiów i zajmę się większą ilością pracy...

P.S. O ogonach jaszczurek miało być dlatego, że koty łapią co najmniej jedną jaszczurkę dziennie, zwykle już bez ogonka, ale jeśli jest - na przykład wije się gdzieś oddzielnie na korytarzu - to zbieram i chowam do pudełek od zapałek. Mogą się kiedyś przydać.

5 komentarzy:

  1. Zastanawiam się, jaką to ścierką myłaś owe powierzchnie, skoro ją potem "odwiesiłaś". Bo odwiesza się ścierki suche i czyste, tak myślę...

    OdpowiedzUsuń
  2. A z ogonów jaszczurczych robi się nalewkę na ogonach jaszczurczych.Dobrze wpływa na chęć do nauki itp.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tą ścierką to dobra uwaga. Na szczęście była to właśnie ścierka gorszego typu, ale w rzeczy samej została brudna odwieszona na taras. Normalnie zastanawiałabym się, czy ją wyprać, ale deszcz ją wyprał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, ze mycie lodówki w okolicy sesyjnej to tylko moja specjalność. Widziałaś "Kota w Paryżu"? Tam też było o jaszczurkach przynoszonych przez kota i przechowywaniu tychże.

    OdpowiedzUsuń
  5. 31 year-old Software Engineer III Bar Klagges, hailing from Victoriaville enjoys watching movies like Laissons Lucie faire ! and Stone skipping. Took a trip to Belovezhskaya Pushcha / Bialowieza Forest and drives a Ford GT40 Prototype. kliknij tutaj, aby uzyskac wiecej informacji

    OdpowiedzUsuń