piątek, 28 stycznia 2011

Księżyc

S. chory, zasnął w dzień, ja także, i przyśniło mi się, że Z. się rozbiła na Księżycu. Nie, nie wiem, dlaczego. Co ciekawsze, trafiłem tam z moją najbliższą rodziną w jakiejś kapsule. No i zostaliśmy tam unieruchomieni, bo się coś stało, i nie było to zbyt przyjemne, bo Z. tkwiła tam już od jakiegoś czasu i powiedziała, że są tubylcy. Nawet stwierdziła, że któregoś dnia (widocznie chodziła od jasnej do ciemnej strony Księżyca, eby się przespać) jeden wyrwał jej oszczep (nie wiem, na co polowała, ale Księżyc był cały porośnięty podmokłą trawą). Jak to powiedziała, to mnie zmroziło, bo wychowałem się na filmach o Obcym, przez całe późne dzieciństwo i wczesną młodość pielęgnując intensywnie STRACH LĘK i koszmarne sny. Więc siedziałem zmrożony w jej kapsule, a I. pisała smsy, które bez problemu przychodziły, bo odległość od powierzchni Ziemi do Księżyca wynosi okolo 1/20 równika, więc jeszcze zasięg sięgał. Nawet napisaliśmy jej, żeby powiedziała ludziom, że siedzimy na Księżycu, to ludzie będą zazdrościć (chociaż nie było czego i się bałem). Z. była trochę za bardzo wyciszona i filozoficznie nastawiona do życia, ale w końcu rozbiła się tam i spędziła już trochę czasu w kapsule i okrągłym namiocie na podmokłej trawie

UPDATE (to nie był biwak, tylko przypadek, bo coś się zepsuło, jakaś część, i trzeba było poczekać, aż się jakoś naprawi. może np. znajdzie część zamienną w podmokłej trawie).

Zdjęcie poglądowe:

13 komentarzy:

  1. Ciekaw jestem, czy na Księżycu do Play'a można by było dzwonić za darmochę?

    OdpowiedzUsuń
  2. A ten oszczep już spadł z Księżyca ( dziś w nocy), leży sobie w szopie na drzewo i czeka na Maganunę żeby ją przebić i żeby miała kolejne koszmary...

    OdpowiedzUsuń
  3. "Na srebrnym globie"...

    OdpowiedzUsuń
  4. Maganuna i tak ma kolejne koszmary, dziwaczne. że jest ciemno, i jak się oddali od świecących kwiatow, to w ciemnnościach czycha dużo złych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  5. @Wu - do Playa pewnie tak, ale facebook w komurce by juz nie dzialał

    OdpowiedzUsuń
  6. zdradzonaczarodziejka1 lutego 2011 10:12

    Po pierwsze primo: bez imion proszę.
    Po drugie primo: rozbiła tzn. roztrzaskała czymś czym leciała dokądś, czy rozbiła się na biwak?

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyglądam się i przyglądam owej zagospodarowanej powierzchni Księżyca i nie wiem, czy to kremlowskie wieże, czy same meczety tam są?

    OdpowiedzUsuń
  8. to Srebrne Milenium jest.

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś nawet gorszego niż meczet

    OdpowiedzUsuń
  10. co do meczetów, to jest dawne królestwo na Księżycu (po którym została tylko podmokla trawa), a w tle Ziemia widoczna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozróżniłam Ziemię od Księżyca, trawę widzę dzięki wyobraźni, a może tam i Czarodziejka z kotką się przyczaiła?

    OdpowiedzUsuń